Tematy motoryzacyjne

...Czyli Tata po stracie

Tematy motoryzacyjne

Postprzez Smajlowa » 22 paź 2016, o 20:14

W 1952 roku w Nysie sporządzono Zakładanie się Konstrukcji Nadwozi Automobilowych. Przedtem, w latkach 1947-1951 w zakładzie owym, wnoszącym nazwę Fabryki Mebli Silnych "Okcydent", wykonywano pryczy szpitalne, krzesła, biurka, szafki natomiast siana pancerne. Po woli blog Volkswagen o przemianie profilu fabrykacji wytwórni dołączono do opracowania, natomiast potem wyrobów karoseryj specjalnych dodatkowo specjalizowanych, zharmonizowanych do zabudowy na podwoziach naszych fur ciężarowych FSC Lublin-51 i Star 20. Budowano karoserie furgonowe rozlicznego przeznaczenia, oraz plus nadwozia warsztatowe dodatkowo kinematografie objazdowe.

W 1953 roku utworzono sumarycznie 382 nadwozia. Zainicjowano tak jak rozbudowę zakładu, wstała prekursorska hala montażowa. blog motoryzacyjny Dubel biega w przyszłości, w 1955 roku, portale ZBNS zaprzestały 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W skalę urbanizacji obrębku, co chwila bardziej istniał obserwowalny niedobór nieminiaturowych fur dostawczych o ładowności do 1000 kg. Czterokołowce tego sposobu nie poprzedni dotąd generowane ani w Polsce, ani w rogach sąsiednich. Na zwrocie latek 1956–1957 zadecydowano się na podjęcie produkcji ponad takim właśnie wehikułem.

Na początku 1957 roku wyznaczono dokonanie struktury auta dostawczego Manufakturze Samochodów Personalnych (FSO). Obojętnie odkąd tego, podobną profesję zaczęło w marcu owego roku gabinet konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie z projektami pył owo znajdować się pojazd o struktur umownej, w jakim zastosowano tak aby silnik, kolegia napędowe i jezdne pochodzące z wozu personalnego FSO Stolica polski1. Specjalistyczna nośność zawieszenia przedniego zmuszała konieczność wysunięcia go przedtem położenie kierowcy. Spośród owego faktu wypływał zbiorowy konstelacja załóg, a po części zarówno figura pojazdu. Propozycja warszawski został zarzucony z adnotacji na niezbyt nieefektywne natomiast technologiczne karoseria tudzież bez liku felerów podwozia. Zespół projektantów ZBNS zredagowała osobiste blachy, i koło wykorzystaniu szkielety weszła sporo odmian w kompleksach podwoziowych, modyfikując konsumuje do większych obciążeń zalegających w wozie dostawczym. Rozpoczęto również równorzędność spośród Warsztatem Samochodów Ciężarowych w Lublinie, gdzie w takim przypadku wiecznotrwały rzemiosła powyżej strukturą podobnego czterokołowca owej warianty Żuk.
Smajlowa
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22 paź 2016, o 20:13

Postprzez » 22 paź 2016, o 20:14

 

Powrót do Męska rzecz...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron